بیماری کلیه پلی کیستیک با خون در ادرار چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است خون در ادرار، تجربه اما علل آن تعداد کمی از آنها می دانیم. در واقع، دانستن علل آن تنیس روی درمان آن مفید است. بنابراین بعد، من به شما برخی جزئیات در مورد علل و درمان بگویید.

چرا بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک خواهد خون در ادرار دارند؟

با بزرگ شدن کیست، این کیست ها خواهد بافت کلیه و رگ های خونی در کلیه ها، که اختلال میکروسیرکولاسیون از بافت کلیه باعث خواهد شد ظلم و ستم. کلیه خواهد شد در حالت هیپوکسیک ایسکمیک، که به آسیب مویرگی سلول های اندوتلیال از کلیه منجر خواهد شد. بنابراین خون در ادرار اتفاق می افتد. همانطور که به آن دسته از بیماران PKD با فشار خون بالا، عروق خونی کوچک در اطراف کیست آسان به پاره.

چگونه برای درمان خون در ادرار برای پلی کیستیک بیمار بیماری های کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند کمک به مردم برای مدیریت این بیماری است. این یک عمل جراحی نیست، اما خارج در طحالی منطقه کلیه استفاده می شود. این است که در طب گیاهی چینی بر اساس، با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال طب چینی موثر می تواند برسد و عمل در منطقه کلیه، از طریق ترویج گردش خون، افزایش نفوذپذیری کیست دیوار، مهار فعالیت پوشش سلول های اپیتلیال و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی از کیست دیوار، مایعات کیست از کیست جریان خواهد شد و خون را وارد کنید، در نهایت از آن خواهد شد از بدن با ادرار خارج شده است. همه داروهای از طبیعت آمده، بنابراین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy امن است، علاوه بر این، آن را فقط دوست ماساژ، بسیار راحت است.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد بیماری های کلیه Plycystic و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/pkd-treatment/3997.html





:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیه پلی کیستیک با خون در ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: